Remember the days, we set out together with faith
Remember the times, so fine, when we thought that
Nothing could stand in our way?
是否還記得命運將我們牽在一起的那些日子?
是否還記得那段日子多美好
那時我們堅信沒有什麼將阻礙我們

Then things weren't the same, the life that we knew had to change
We've struggled through, the darkest storms
We thought we couldn't tame
然而事非如此,我們所熟悉的日子有了變化
在暴風圈裡掙扎
堅持著絕不投降

Together we've tried, as we stood side by side
I knew we'd build a new world. A world of hope for ever after
我們相互扶持,試著在一起
我知道我們最好建立一個世界
一個希望不滅的世界

Deep in my heart I just know,Right from the start, we will grow
Look where we are, we've come so far
And there's still a long, long way to go.
在我心深處,我曉得我們將會成長
看我們的身處之處,已走了這麼遠
還有一大段路等著我們

With all of my heart, I will care I'll play my part, I will share
With family and friends, together we'll stand And in the end, hand in hand
We will get there
我會全心全意地小心扮演好我的角色
與家人及朋友們分享
我們會再度站穩腳步
手牽著手走到最後

So now we begin, working together to win
Believe in trust, it must
Be possible to overcome anything
所以現在我們一起勝任重重關卡
相信彼此
一定會克服萬難

There's so much to do, there's so much we can contribute
By sharing just a little love
We will start again anew
只共享一丁點的愛
我們會無能為力、無法貢獻什麼
一切將重新開始

So why don't we try? If we stand side by side
I know we'll build a new world
A world of hope for ever after
所以為什麼不試試看? 如果我們互相扶持
我知道我們將會建造一個新世界
一個希望不滅的世界

這的一切代表我對妳的心和對妳的愛

希望有天妳能了解

我的用心和我的心意

我不會離開妳的身邊

我只會更加的愛妳

靜宜希望不管妳在那邊

妳都能知道這世界上一直有一個人

在默默的支持和陪伴著妳


arrow
arrow
    全站熱搜

    家誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()